"Packat BB-väskan än då?"

... Den vanligaste frågan från folk i min omgivning just nu... "Har du packat BB-väskan?" Och svaret är Nej, det har jag inte. Konstigt nog? Har sett fram emot hela graviditeten att komma så nära som jag är nu att det är dags att packa den. Men nu.. Jag har fått för mig att om jag packar den nu så kommer det ta ännu längre tid innan bebben kommer. Kalla mig puckad, men det känns faktiskt så! Fast, man kanske inte har sådan lust att packa den och försöka komma ihåg allt när man har fullt upp med värkar?
Men en sak har jag gjort iallafall... Jag har packat ihop ett set med kläder som Ärtan kan ha på sig när vi åker hem:)
En omlott body
Ett par mjuka sköna brallor
Ett par strumpor
Ett par tossor
En mössa
En "kofta"
En filt.


KOMMENTARER
Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster

Packade heller aldrig bb väskan typ haha. Ingenting hände och sen när jag fick en tid för att bli igångsatt visste jag att jag skulle behöva bli det så packade inte förens dagen innan vi skulle till bb :)

2012-05-04 13:05:52
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/
Carro - Mamma till Sebastian

Jag gjorde det när jag var vecka 39+5 haha! Jag tänkte precis som du och se på fan jag han plocka om den 1 och 2 gånger innan det var dags och så var det bara ta den när det var dags att åka. Men vet du? Jag tittade igenom den en gång till emellan värkarna och man behöver inte så jävla mycket. Så ta det bara lugnt :)

2012-05-04 14:01:52
URL: http://carroahaokej.blogg.se/
Elina 17 år och mamma till Nellie

Vi satt upp en stor lapp på dörren när de började närma sig BF där de stod viktigaste saker som kamera, mobil laddare osv :) Sånt man oftast inte lägger ner i väskan för man använder de hela tiden :)

2012-05-04 15:38:21
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Renata - gravid v 38

Så fina kläder! Jag har inte heller packat.. Eller jo litegrann! Jag tror man hinner få ner det mesta mellan värkarna så har man nåt att göra =)

2012-05-04 15:39:10
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback