Nä... NU HAR JAG ALLT!

Jag och mamma cyklade ner till Mcdonalds idag och åt lunch, gott! Vi tog även en runda på Dollar store och Rusta, köpte lite smågrejor.
Sen har jag städat åt min älskade lilla hamster och mina marsvin.
Nu sitter jag här, TVÄRSLUT eftersom min aktivitetsmätare nått max för dagen. Det är ganska eländigt att vara höggravid och förkyld. Det konstiga är att det känns som att så här kommer jag nu vara resten av livet. Jag har glömt hur det är att inte vara gravid.

Jaja, nu har jag nog exakt ALLT i bebisväg. Skönt! Nu är det bara att komma Ärtan Pärtan!
Ena hörnet i mitt rum är överfullt för tillfället.
Detta är inte ens allt...
Jaja, tänkte visa en bra grej jag köpte för någon månad sedan från Tupperware!
Man lägger i våtservetterna där istället för den ordinarie förpackningen så håller de sig mycket längre! :)


KOMMENTARER
Sara ! :)<3

vad gullig våtservett sak! :D

2012-05-06 20:17:15
URL: http://stickorstay.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback