Lördag den 12 maj 2012

Det känns som att det är söndag. Jag förstår inte. Äsch.
Ingen bebis idag, och än så tar det väl ett tag innan det kommer någon bebis förmodar jag.

Håller på med ett projekt till er läsare som ni kommer kunna ta del av i slutet på maj/början på juni, kommer bli skitbra tror jag. Håll ut!
Iallfall så tröttnade jag på mina naglar idag och alla är avklippta nu, väldigt stabilt Agnes.... Mina händer ser numera ut att tillhöra en 80 årig dvärg. (Mina händer är torra och små, och ser ännu mindre ut utan långa naglar). Men vad fasen gör det om 100 år?
Måste bli kvitt med mina i-landsproblem, dom tar kål på mig.
Tog iallafall en bild på magen framifrån, och jag döljer inte ens naveln! :)
Guuuu så fin mage! Älskar dig lilla knodden trots att jag aldrig träffat dig!
Är det inte märkligt tt han är så nära mig som det bara går, men jag har aldrig sett honom och känner honom inte. Fantastiskt hur kroppen fungerar endå.


KOMMENTARER
Åsa

Ååh så fin mage du har!

: D

2012-05-12 20:41:15
URL: http://hafva.blogg.se/
sandra, 17 år & 2 barns mamma

Gud vilken vacker bild! Blir fan avundsjuk...

2012-05-12 22:48:16
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback