Kommer gå över tiden

Jag är nästan hur säker som helst på att jag kommer att gå över tiden nu. Och jag är SVINRÄDD för det! Nästan mer rädd för det än för sjävla förlossningen.
Jag hoppas på att han ska komma före den 20:e, men har känslan av att han kommer i juni.
Det är ju så också att enligt sista mens ska han komma den 5:e juni och enligt ultraljud (som är mer exakt) ska han komma den 29:e. Men man vet ju aldrig endå.
Så nära men endå så långt bort!
När kommer du ut?
Hur ser du ut?
Hur kommer du vara?
Är du helt frisk?
Vilken kommer vara din favoritfärg?
När kommer du lära dig att gå?
Vilket kommer vara ditt första ord?
Vad har du för ögonfärg?
Vad har du för temprament? (Hoppas du inte har mammas)
Frågorna är många!


KOMMENTARER
Emilie Eriksson

Jag har ju inte fött än. (BF +4) Men jag ska ge dig ett råd. Ställ in dig på att gå över.. Det var väääldigt få som sa det till mig. Alla sa att "du kommer få tidigare" Pyttsan... Det blir bara skitjobbigt om man tror och hoppas på det. Och jag vet att det är lätt att säga, för i nästa sekund så tänker man återigen att "Jo, men det är faktiskt mycket möjligt att jag får tidigare, så hoppas hoppas" Hur det än är så är det piss att gå i väntans tider. Det tar knäcken på en. Så var beredd på det också. Haha förlåt att jag är negativ. Men det är inte lätt att vara något annat just nu :P Kram

2012-05-03 19:56:48
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/
Carro - Mamma till Sebastian

Kvinna ta det lugnt! Om du går över så kommer det kännas jobbigt ja men tänk såhär, om du går över hinner lillen bara bygga på sig lite mer och desto mer desto bättre :D och även om det känns jobbigt (tro mig jag vet jag gick 2 veckor över) så glömmer du bort det så fort lillen är ute. Går du över så har du bara mer tid på dig att sova, äta och allmänt vila. För ju närmare du kommer så kommer du bara bli tröttare och tröttare men så går man över och hinner vila mer, packa om bb väska, och bara kramas med kille innan ert största äventyr börjar :) gå över kan va bra skit!

2012-05-03 20:40:04
URL: http://carroahaokej.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback