"Ja, men tänk om vattnet går..."

En sak suger med att vara totalt höggravid. Helt plötsligt vill ingen ha med en någonstans känns det som... Stackarns lilla mig! "Nej tänk om vattnet går" eller "ja men det är så jobbigt att gå med dig du går så sakta" eller kanske "Tänk om förlossningen sätter igång där" Osv osv...
Vadå liksom,  är det meningen att jag ska sitta isolerad på en pressenning och blöja i min soffa eller?!
Det är nu jag behöver komma ut för att få tiden att gå lite fortare... Menmen, det kanske är sånt här man får räkna med... Tur jag har bloggen!


KOMMENTARER
nisone norgren

gud va taskigt! :'( <3 klart att du ska få följa med ut och ha kul du med även fast du är höggravid, och för att få tiden att gå:) kram

2012-05-19 23:28:54
URL: http://www.nizzansidecut.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback