Innan knodden kommer...

Nu så gör jag en liten lista på vad jag ska hinna för att försöka få tiden gå snabbare innan Ärtan kommer... Det är ju förjäkla segt vad tiden går.
Så... Innan Ärtan kommer vill jag:
  • Fixa ögonbrynen på salong, färga och plocka
  • Färga ögonfransarna, det kan jag göra hemma, men det gäller att få tummen ur röven också
  • Få hem UV-gel nagelkitet och förlänga någons naglar!
  • Äta på Church Street Saloon (en skitdyr men skithärlig och underbar restaurang i Gävle som alla häromkring ÄLSKAR), måste dock hitta någon som bjuder mig eftersom jag vill inte lägga så jädra mycket pengar på att bli ännu tjockare haha! Så vem bjuder? FÖRST TILL KVARN...
  • STORstädning av mina rum, varenda liten vrå ska nästintill vara bakteriefri (hej bakterie rädsla).
  • Städa vinden med mamma
  • Leta på en ny utebur till mina smågrisar
  • Lära mig att köra pappas nya traktor
Det är en massa mer men det kommer jag inte på nu :)
Dagens mage också! Den såg ju superliten ut på bilden (?)  Den är gigantisk iallafall! Tur att rumpan växt också annars hade jag bara tippat fram hela tiden.


KOMMENTARER
LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

stort lycka till :)

2012-05-03 22:21:22
URL: http://lillaelins.blogg.se/
pillan

du kan få fixa mina naglar om du vill! :)

2012-05-04 06:58:54
URL: http://pillson.blogg.se/
chrissie

har oxå bf 29/5 .. hoppas allt går bra, väntar mitt tredje barn och är 22 år

2012-05-05 19:02:20
URL: http://mammajolene.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback