Dagen är här.

Dagen som jag har räknat ner till i flera månaders tid är nu här. Beräknade födelsedatumet för lilla Ärtan.
Den 29 maj!
Nu tror jag ju inte att han kommer idag eftersom jag inte har några som helst känningar men det är endå en milstolpe. Jag kan inte fatta att dagen är här! Det känns som att det var igår jag fick det omtumlande beskedet att det låg en människa i min mage fast det är snart 8 månader sedan. Mer än ett HALVÅR sedan! HELT otroligt.
Jag har förändrats så enormt mycket på den här tiden.
Jag kommer ihåg när det var 100 dagar kvar och jag tyckte tiden hade gått fort men gick sakta, men nu då?! POFF sa det!
Kom ut nu älskade lilla du!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

jag trodde aldrig att du skulle komma till BF-dagen, jag var stupsäker på att ärtan skulle komma tidigare ^^ Se det såhär iaf: om 2 veckor är du garanterat mamma ! ;)

2012-05-29 17:56:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback