Barnmorskebesöket

Innan vi skulle till BM så käkade jag och Daniel på McDonalds! Jag smakade en ny wrap, helt ok, hade dock räckt med bara en wrap utan pommes för man blev så mätt!
Jaja, sen när vi kom till barnmorskan fick vi vänta i 20 minuter innan vi fick komma in för dom höll på att byta datorer mitt opp i allt?
Hon tog det där hemska sticket i fingret, mätte mage, lyssnade på bebishjärtljud och kände på bebis. Allt såg jättebra ut och bebis har nu kilat fast sig. Inte konstigt att jag går runt och har jätte ont och känner tryck i (ursäkta uttrycket men) röven.
Ska dit om två veckor igen men vi hoppas vi slipper! Alltså att Ärtan kommit innan dess :)

Var till Daniels pappas jobb innan besöket också. Visst är deras hund go? :) Daniel fastnade på bild också jippi!
Trött vovve.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback