Men nu är de då segt!

Kom nyss hem från Björksätra. Har varit på föräldragrupp och gjort ett besök hos barnmorskan. I föräldragruppen är jag och Daniel dom enda som ännu inte fått barn så idag satt alla tre andra paren där med sina supergoa barn! Alla tre är verkligen jättefina! Så avundsjuk. Ni har väl sett den där bilden när två par sitter och pussas och i mitten av dom sitter en ensam stackare som också ser ut att vilja ha någon att pussas med. Kände mig lite som den stackaren. Det var iallafall jobbigt att sitta. Har så sjukt ont i ryggen, det är lite tråkigt.
Direkt efter så blev det barnmorskebesök där hon kollade blodvärde, blodtryck, mätte magen, kände hur han låg och lyssnade på hans hjärtljud. Allt såg jättebra ut! Skönt :)


Nu har jag massor att göra men orken måste jag tappat på vägen. Jag tror det är min vilt sparkande son som lånat lite av den..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback