Jobbig dag återigen... Läs inte inlägget...

Sov fruktansvärt dåligt inatt, vaknade hela tiden och somnade om förutom när jag vaknade vid 4 då låg jag vaken tills klockan ringde 07:00. Hittar ingen bekväm ställning alls. Drömmer konstigt gör jag hela tiden också! Sominatt drömde jag att jag åt fiskbajs? Mådde svinilla när jag vaknade. Usch, jag har så många veckor kvar av gradiviteten men snälla låt dom gå fort! Vill inte vara utmattad pga gradivitet något mer! Vill vara utmattad på grund av en liten son istället!<3 Snälla låt dessa månader gå fort! 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie ♥

sv: inte säkert du får det :P Det är vanligast i början av graviditeten, och har du gått såhär långt utan att få det så klarar du dig nog :D

2012-03-06 00:56:00
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
sandra

Inte alls långt kvar nu ju! :)

2012-03-06 17:38:01
URL: http://sandrateresia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback