Och så var det ju namn då.

Det här med namn tycker jag är supersvårt.

Till att börja med, vilket efternamn ska lillen ha? Mitt eller Daniels? Åsberg eller Othzén? Det är så fruktansvärt fult med två efternamn tycker jag, iallafall om dom inte alls passar ihop som Åsberg och Othzén. Men Åsberg tycker jag är lite för vanligt och tråkigt, Othzén är ju bättre på det viset, väldigt super ovanligt. Men endå... Suck.

Förnamn då? Har några namn vi gillar på lager, tänker dock hålla dom lite hemliga här :)  Men jag gillar oftast korta och helst ovanliga namn med någon speciell betydelse, Daniel vet nog inte riktgit vad han gillar, men det namnet han är mest inne på är fint men långt. GUD VAD SVÅRT!
Kom gärna med förslag på den fronten!

Mellannamn? Inte så viktigt just nu kanske men klart grabben måste ha ett redigt mellannamn också.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH blir galen vad ska du heta lilla ärtan? <3


KOMMENTARER
Monia

Det är jättesvårt med pojknamn :P Utifall vi får en pojk måste vi ha lite namn på lager, men vi har inte kommit på ett enda till pojk :s



Mellannamn tycker jag barnen ska ha efter släktingar som betyder mycket :) Typ Daniel efter pappan, eller kanske namn efter farfar o.s.v :)

2012-01-20 23:16:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Agnes

Verkligen supersvårt! Förstår det! Kanske borde ha ett tjejnamn på lager vi oxå haha :) Detdär med mellannamn håller jag med dig om! :)

2012-01-20 23:18:48
URL: http://aggehh.blogg.se/
pillan

om du tycker åsberg är för vanligt kan ni ju ta daniels efternamn och något mellan namn från någon i din släckt så får ju lillen namn i från båda! :)

2012-01-21 08:50:06
URL: http://pillson.blogg.se/
pillan

om du tycker åsberg är för vanlingt kan ni ju ta daniels efternamn och ett mallan namn i från din släckt, så får lillen lite av båda! :)

2012-01-21 08:52:46
URL: http://pillson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback