Kläder!

Jag har inte orkar brytt mig om kläder till den lilla än, har inte så stora krav på den fronten liksom, billigt och bra duger för mig, helst tyger utan massa konstiga ämnen som kliar och irriterar huden. Men nu så har jag kollat runt lite, helt otroligt vad fina babykläder det finns, det finns ju nästan lika kläder som till vuxna! Haha :) Tråkigt att dom växer ut allt på en gång, känns lite hopplöst då att lägga ut en förmögenhet på kläder :)
KappAhl online shop - JeansKappAhl online shop - Joggingbyxa KappAhl online shop - Body
KappAhl online shop - TröjaKappAhl online shop - SkjortaKappAhl online shop - Tröja
Alla kläder är från KappAhl. Bilderna är klickbara.
Tänk er tillexempel som där jeansen med tryck och med den röd skjortan, vilken kille! Haha :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback