Ingen skola.

Har varit hemma från skolan ganska mycket dom senaste veckorna. Är fruktansvärt trött och sliten i kroppen, går ju dessutom med konstant ledvärk. Många kanske tycker kanske att det är skönt att vara hemma, men jag blir galen. Det är skittråkigt och så får jag så fruktansvärt dåligt samvete för min utbildning, nu tror jag ju att det kommer lösa sig endå, men jag är verkligen SKITRÄDD att hamna mer efter än nödvändigt.
Det är minsann ingen dans på rosor att vara gravid inte.
Du min lilla grabb, kan inte tiden gå lite fortare? Vill inte vara gravidtrött mer, vill vara trött efter alla nätter jag suttit och försökt trösta och mata dig...
Fyfan vad jag längtar!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback