Gravid frågor

När fick du veta att du var gravid? 5 oktober 2011
Hur gammal var du? 17år
I vilken vecka var du? 5-6  någor sånt.
Hur tog din partner det? Fråga honom för att få korrekt svar :)
Mådde du mycket illa i början? Nästan ingenting!
Har du mycket halsbränna? Ingenting där heller
Är du känslig? Ja, men jag är det mer eller mindre annars också :)
När kände du bebisens första sparkar? Väldigt tidigt för att vara första gradiviteten, i vecka 16 :) Kändes som bubblor!
Är du ofta orolig? Nästan hela tiden!

Sparkar bebisen mycket?
Ja, lillgrabben är super livlig :)
När började du läcka bröstmjölk? För ngn vecka sedan :)
Har du fått bristningar? Bara på brösten hittils men vet att jag kommer få massvis sen på grund av min sjukdom....
Blödde du någon gång? Nope
Hur många UL har du gjort? Ojoj, väldigt många! 6 stycken redan! fast dom 3 första var väldigt tidigt i grav så man såg inte så mycket :)
Hur vill du att din förlossning skall se ut? Jag vill helst slippa kejsarsnitt och vill helst bara ha lustgas, men här spelar min sjukdom roll igen, risken för kejsarsnitt e större än vanligt för mig, sen så är jag inge smärttålig alls...
Vet du vad det blir för kön? Ja, en liten pojke!
Vad ska han/hon heta? DEt är sjukt svårt! Jag vet inte!
Om det varit det motsatta könet? Samma här!
Hur gammal kommer du och din partner vara när den lille kommer? 17 och  17, Daniel fyller 18 den 6:e juni :)
Ska barnet få några syskon? Det är verkligen ingenting jag ens tänker fundera på nu :)
I så fall när? -



KOMMENTARER
Hanna

Hur märkte du att du var gravid? Var det självklart att behålla det? :)

2012-02-08 16:55:03
URL: http://mittnamnsuger.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback