Barnvagns h*)¤(¤)¤%"=¤Ie

Magvärken gick över, sikken tur säger jag bara! :)
Nu sitter jag och känner mig som en vilsen kattunge i Sahara öknen typ.... Jag letar barnvagn... JAG DÖR!  Trodde vi bestämt oss men nja, jag känner mig osäker. Det finns två som vi väljer mellan.
Vi har ju ganska högt krav på vagnen med tanke på alla konstiga underlag och väder den kommer att få vara med om...
Våran bebisbudget räcker till en ny vagn i en medel prisklass, men om det dyker upp något begangnat så är ju det skiiitbra...
KAN NÅGON HJÄLPA MIG?!


KOMMENTARER
lina

Hur gör du med skolan sen ?:)

2012-02-10 21:02:51
lina

Hur gör du med skolan sen ?:)

2012-02-10 21:04:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback