Vafan ska man sova för

Godmorgon!
Daniel stack iväg och jobbade runt 7 och då vaknade även Elvin.... Försökte få honom att somna om för det brukar han göra men inte idag.... Försökte enda tills klockan var nio, utan resultat, vi låg och pratade och myste, matade och pussades, menmen, det var bara att stiga opp hur trött jag än är! Satte honom i kolikgungan eftersom han bara gnällde utan anledning, då blev han tyst.... OCH SOMNADE..... Skitsamma, sitter här nu fullt påklädd så nu tänker jag inte gå och lägga mig igen :-)
För i övrigt så har jag absolut inget vettigt att skriva för stunden förutom att jag sitter här och smäller i mig marsipangodisar typ. Inte helt fel det heller!

Nagellacket är en av de jag köpte häromdagen


KOMMENTARER
Emilia Lindbom - 17 år & mamma till Tatum.

AHAHA.. seriöst? Fan va härliga svar alla hade! :D

2012-08-09 21:25:47
URL: http://eemijji.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback