hostat upp hårboll

Större delen av dagen har jag tillbringat med min kompis Helena (vi har varit kompisar sedan vi knappt var född) fast numera bor hon på Gotland och kommer bara hem ibland så jag har prioriterat henne idag och lagt bloggen brevid :-)
Vi har iallafall tagit en tripp till köpcentret, fick lite smågrejer hem (dock inte en långklänning som jag länge velat ha)
Efter det så har vi suttit i flera timmar och pratat om ALLT mellan himmel och jord. Känns som min käft gått i 120 hela dagen, man ahr så mycket att ta igen! Det känns så bra för jag kan nog berätta allt för henne. Har jag bajsat på mig elelr något så kan jag berätta det utan att skämmas, aa fast nu ahr jag ju inte gjort det sedan jag ahde blöja typ men endå, bra exempel....Typ....

Måste säga att jag älskar henne, hon e ungefär lika puckad som mig ibland och hör ungefär lika bra som en tant på 95 år ;-)

Så här såg ett telefonsamtal ut som hon fick idag:

Helena: Aa, men vart är dudå?
J: Hos mormor.
Helena: VA?! Har du hostat upp en hårboll?!

HAHA det är så typiskt henne....


Köpte iallafall fyra nagellack, en ring (se bild) och ett par svarta vanliga jeans.


KOMMENTARER
lovis

heeej jag är också jättekort typ 1.58 så jag hade också problem med att hitta en lånhklänning!
men på MONKI har dom jättebra långklänningar som passar alla längder
men dom kanske inte har MONKI där du bor?
såna fall kan du ju gå in på deras hemsida:)
lycka till!

Svar: TACK för tipset! Nee inge MONKI här :( MEn ska försöka ta mig till mUppsala någon dag :)
Aggeh

2012-08-06 08:32:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback