Ny grej! Direkt från arkivet #1

Nu ska jag köra en ny grej här på bloggen som kommer pågå några veckor. Känenr att du är sommaren snart slut och det är dags att börja blogga på allvar igen, inge jäkla semesterbloggande mer nu! Ska nog tillomed göra ett veckoschema för bloggen!
Iallafall, nu hädan efter på söndagar kommer jag rota fram ett gammalt, roligt/konstigt/läsvärt/pinsamt inlägg i mitt arkiv. Börjar direkt!
Vi börjar långt bak i arkivet. Där kan vi hitta ett inlägg från september 2009. Jag kan inte låta bli att skratta åt min kaxiga attityd jag inte kunde hantera då, hade även väldigt starka åsikter om det mesta.
Med handen på hjärtat - jag är fortfarande lika kaxig och har lika starka åsikter, men har lärt mig hantera det.... Till en viss del.

Iallafall, jag kan dock inte minnas vem detta inlägg var riktat till, det är lite tråkigt....
Klicka här för att komma till inlägget "Väx upp"
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback