Väx upp

Irriterad på dig,
*du tror du är kissie :S min mamma har fler besökare på sin blogg än dig och min farmor e snyggare
*du tror du har feta bra klädstil fast den suger, blandar dina 100 år gamla kläder med massa kläder du lånar från kompisar eftersom du inte har råd med nya
*du vill och tror du e fjortis, de enda du e är en tattare
du tror alla älskar dig men ja tror tyvärr de e fler som hatar dig än älskar, sorry gumman :(
*du vet inte hur man håller käften
*du lägger dig i andras privatliv för du inte har något eget
*du fattar inte att jag e trött på dig för du tror alla älskar dig
*jag ser vem du egentligen är, förlåt men jag gör det å du är fan inte en  sån bra person som du fått alla tro.


puss på din feta ko rumpa


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback