Namn?

Vanligaste frågan vi får av folk är "Vad ska han heta?"
Vi har ett namn som är väldigt väldigt aktuellt just nu för Ärtan.. När vi pratar om honom så säger vi tillomed det namnet :) MEN det tänker vi hålla lite småhemligt tills han är född! Han kanske inte ens ser ut som en sån... Ni får fortsätta vara lite nyfikna ett tag till alltså!
Ser ni förresten att jag fått en sån där hormonrand som det kallas? Men att den är sne? Haha den svänger vid naveln.
Naveln som förövrigt ser helkonstig ut just nu, dels för det putar utåt och dels för att jag har ju haft navelpiercing innan....


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

min hormonrand är också sne ;) (ÄR för att den är kvar fortfarande :o :o :o )

2012-04-13 11:44:10
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Elin

Jag har ställt frågor i blogresponse:)

2012-04-13 17:16:38
URL: http://papperochpenna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback