Någon som vill ha en bit tutte?

Nu är alla mina BH:ar för små, även den nya jag köpte för bara ngn månad sedan. Jag tänkte att ni kanske var intresserade utav det. Jag vill inte gå upp en storlek nu. Hur kommer detta sluta?! Jag kommer ju att ha typ... 75Å eller något!!!!
Visst man vill ha stora snygga tuttar, men det är fan inte kul mer. Misstänker att det bidrar till mitt ryggont också eftersom min lilla kropp kanske egentligen bara skulle ha en A eller B kupa. INTE NÅGON JÄVLA D ELLER E ELLER KANSKE TILLOMED F KUPA! Det ser snart ut som dom ska sprängas. Hur blir det då sen när jag börjar amma?
Fast insåg att på bilden i inlägget under såg som inte så jäkla stora ut.... HUR KAN DET DÅ BLI SÅ?!!?! Magen kanske jämnar ut det.....
Halvsprängda bomber till tuttar med Ö kupa, sladdrig mage, fet rumpa, osv osv.....


KOMMENTARER
Emilia - 16 år och gravid

känner igen mig med det där med jättebomber till tuttar, även om jag började på en D-kupa så ligger jag just nu med 3 månader kvar på stor DD eller en liten E...min rygg håller på att gå av och jag vill absolut INTE ha större nu, dom lär ju hänga nere vid knäna sen...

2012-04-23 19:14:59
URL: http://baambiieh.blogg.se/
Felicia - mamma till Liam

Jag hade i förväg stora bröst när jag blev gravid, jag stannade på H storlek haha. Men alltså, jag tycker att det är helt okej ändå. När man 'blir av' med magen känns det inte lika jobbigt, iallafall inte för mig. Beror ju på hur 'sprängfyllda' de blir, om bebisen äter tillräckligt ofta eller mycket så blir de inte så hårda och sprängfyllda ju :)



Och hängbröst får man endast om man inte har en tillräckligt bra BH som stöttar och håller up, har inget att göra med om man ammar eller ej eller så. Klart att större bröst är lite mer hängiga, men annat vore ju onormalt :)

2012-04-26 13:44:24
URL: http://sachiko.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback