Föräldragrupp

Nu ska jag göra mig klar för att sticka till föräldragruppen, ska även göra besök hos barnmorskan direkt efter :)
Vi höres!
Förresten, är jag nå envis eller(se bild) ?
Förresten kan jag inte låta bli att fnissa lite åt hur jag ser ut framifrån haha.... Naveln får ni ej se. Den är numera ur bruk pga av tragiska omständigheter. Den har drabbats utav missbildning pga den där jäkla navelpiercingen jag absolut skulle göra när jag var 13 år...
Men dom där brallsen är bra faktiskt för när jag köpte dom innan jag blev gravid var dom för stora och hängde som en hängpung på hela mig (då kan man ju fundera varför jag köpte dom) Men nu när mina ben är lite svullna så sitter som som ett smäck! Typ......


KOMMENTARER
Elin

sv. Jag skulle kunna mejla en bild på hur naglarna ser ut om du vill. Spelar ingen roll för min del hur det blir. Men vart kan jag kontakta dig i såfall?

2012-04-19 17:23:21
URL: http://papperochpenna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback