5 generationer

En liten rolig grej är att nu när Ärtan kommer så kommer vi att bli 5 generationer i min släkt på BÅDE pappas och mammas sida. Min gammelmormor (mormors mamma) lever fortfarande och min gammelfarmor (farfars mamma) lever. Min gammelfarfar bytte nog dock plats med lilla Ärtan då han gick bort när jag var i vecka 7 ungefär tyvärr :(
Menmen. Jag tycker detta är extremt roligt att min gammelmormor och gammelfarmor komemr att få vara med om detta! Det är lite vackert på något vis :)
Måste ha massa kort på alla 5 generationer sen. Det är faktiskt grymt häftigt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback