Vill ha en nystart

Jag vill verkligen ta upp bloggandet igen men är så trött på den här bloggen, den är så ful, oredig, design är inte min grej mer, blir inte som jag vill ha det. Vad ska jag göra?! Ska jag starta en helt ny? Ska jag bara byta design? Hatar namnet också "Aggehh" känns lite.... F14 typ....... Är ni ens några som läser? Vill ni att jag ska börja blogga regelbundet igen? Ha massa tävlingar till er? Recensioner?
HJÄLP MIG ATT KOMMA IGÅNG IGEN.
 
 
Så länge finns jag på
Instagram: aggehh
Ask: ask.fm/Agnzi <----- Här kan ni enklast ställa frågor både anonymt och inte.
Kik: agnzi


KOMMENTARER
linda

jag läser :D älskar din blogg och namnet aggehh stör mig inte ett dugg haha..

det finns bra gratisdesigner på internet som lätt går att fixa!

2014-03-05 12:08:25
Maja

Ibland kan bästa sättet att komma igång på vara att börja på nytt. Hur du än gör så spara denna bloggen som minne för framtiden! Gillar att läsa din blogg eftersom du visar dina åsikter och skriver personligt. Kul att läsa om andra unga mammor som kämpar på och lyckas och dessutom njuter av att vara förälder under tiden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback