Intressant läsning?

Oj vad statistiken höjdes när jag la ut rökinlägget haha... Standard.
Har försökt blogga via Blogg.se's android app i två dagar nu men så fort jag ska lägga opp en bild kraschar hela appen och allt jag skrivit försvinner. Då blir jag förbannad. Fixa appen eller ta bort den FFS!
 
Vi har haft kanondagar de senaste dagarna. Varit i skogen, tittat på djuren i Högbo bruk, Elvin var hos Daniel en stund igår, då följde jag med Jocke till garaget där han bygger en rallybil.
 
Ska skriva ett inlägg senare tänkte jag angående några nyheter inom folkracen där det är en jävla storm just nu.
 
Men nu ska vi sticka ut och leka. Puss och kram.


KOMMENTARER
Olivia

Hej! Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar.
Svara gärna också på min läsarfråga http://olives.blogg.se/2014/march/lasarfraga-2.html skulle bli glad ifall du gjorde det. Jag gör länkbyten också!

2014-03-17 19:43:20
URL: http://bloggprinsessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback