Fortsättning!

Förlåt för att jag inte uppdaterade. Elvin blev sämre och allt slutade på akuten osv. Vi fick iallafall det underbara beskedet att Elvin INTE hade glutenintolerans. Sån lättnad! Förmodligen så var det en extrem förstoppning han åkte på. Efter detta dagar var jag totalt slutkörd, oron och alla läkarbesök tog hårt på mig. Daniel har varit grym, så glad nu att vi är två om Elvin. Allting slutade gott iallafall. Jag och Jocke hade ju fjällen inbokad på torsdagen där, visste inte om vi ens skulle kunna åka men det kunde vi! Elvin var hos Daniel en natt sen hos mamma min två nätter.
Vi hade det sjukt bra jag och Jocke. Vi var i en kompis stuga, supermysig var den. Det blev skoteråkning, sällskapsspel, ölspel, pulkaåkning och slalomåkning. Men jag saknade min plutto något enormt så att få träffa honom sen var underbart!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback