Sjuk Elvin

Elvin åkte till sin pappa igår eftersom han ska vara där varannan helg men tyvärr blev han magsjuk imorse lillpluppo. Väldigt mycket också, men Daniel gör faktiskt ett grymt jobb verkar det som! Mycket bättre än jag skulle göra som har extrem emetofobi. Har fått update om att Elvin sover iallafall och har fått i sig lite vatten så nu hoppas vi att det går mot ljusare tider och att alla andra klarar sig från den vidriga sjukan.
Får se om jag kan sova eller om jag kommer blåstirra på telefonen av oro. Så rädd att han ska få vätskebrist :( Men Daniel gör allt han kan iallafall :)

Nu har jag och Jocke tagit lite jäger (eller ja jocke tog dooleys), kollar greys sen blir det att sova!




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback