Förbereder

Elvin har bättrat på sig under dagen tack och lov! Han kommer hit imorgon, som jag saknat knodden min♡
Men förbereder mig ändå för en tuff natt eftersom min magkänsla säger att jag kommer få hämta Elvin inatt... Känns som Daniel kommer åka på skiten. menmen sån e jag. Katastroftänkande. Håll tummarna för att alla håller sig friska nu!

Har varit och klättrat på eftermiddagen, det var flera år sedan sist! Hade glömt hur kul det var men hatar mina sjukt överrörliga fingrar som inte lyder. Men ska träna opp dem mer så blir det bättre iallafall.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback