Stackars Elvin

Har varit lite dött här nu, haft en del saker att pyssla med :) var ifrån Elvin i två dagar och en natt. Hans pappa hade honom. Jag ogillar ju att vara från elvin länge. Det längsta jag varit ifrån honom är två nätter.. Det blir inte ens kul då. Saknar och tänker bara på Elvin då. Men allt gick superbra och elvin hade det hur bra som helst!

Har lov denna vecka iallafall men Elvin fick gå till dagis idag ändå för har en del plugg men fick meddelande att han fått ögoninflammation så nu har jag hämtat hem min prins. Vi har käkat hemmagjorda laxburgare med räksås :)


Gott satan!
Och när vi ändå är inne på gott...
blev bjuden på church street igår av min älskling!



KOMMENTARER
Caroline

Åh fyfasen vad de laxburgarna såg goda ut! :O :)

2013-11-13 14:57:42
URL: http://bojerydsflickan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback