sjukling

Elvin är sjuk (feber) och har varit det sedan igår, segt och tråkigt eftersom han varit förkyld i minst 3 veckor. Har iallafall barnvakt så jag inte missar något i skolan, men ska iväg till hälsocentralen och prata om eventuell förkylningsastma. Han blir otroligt rosslig och hostig när han är minsta lilla förkyld. Vi tillbringade ju en natt på akuten förut pga detta. Vi får hoppas det går bra iallafall...
Även jag själv börjar känna mig riktigt seg, hoppas det inte blir något för på lördag ska jag tävla i Falun!
Vi fixade det sista på bilen igår...






KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback