Saknar mina djur

Jag har alltid älskat djur, jag har haft en hamster, Alvin, världens snällaste hamster! Tjockaste också! Mamma har haft två hamstrar innan och dom var inte alls lika keliga och snälla som lille Alvin. Han blev dessutom väldigt gammal för att vara just dvärghamster.
Sen hade jag ju 3 marsvin också, som sen blev 7, haha tvp av marsvinen fick två bebisar var! Hur mysigt som helst. Behöll en utav dem. Men när Elvin hade kommit var jag tvungen att göra mig av med dem eftersom Elvin blev snuvig av höet eller marsvinen när han var bäbis så världens bästa omplaceringshem tog hant om dem.
Saknar detta iallafall, jag vill ha en katt, hamster eller några marsvin igen i framtiden när Elvin blivit lite större.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback