Svar på kommentar 2

Men du verkar konstig på riktigt du. Kan du snälla stå för vem du är så tar vi detta i facebookchatten du och jag eller så kan du ringa mig, finns på eniro. Jag kan ju börja med att berätta att min mamma och pappa har inte betalat ett öre för min son (med undantag för presenter dom själva valt att köpa). Jag lever på dom pengar alla andra mammor lever på (föräldrarpenning) plus studiebidrag plus pengar JAG JOBBAT ihop. Ett extrajobb när jag pluggar 8-16? Dessutom med min EDS. Kom igen, var realistisk. Uttala dig inte förren du själv gett dig ut i vuxenlivet och skaffat barn.
Sen så behöver du inte sympatisera ett dugg. Det kan vara kämpigt, visst det nekar jag inte till men det är ju vad man gör det till. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback