Åh kommentera mer

Glömmer ju bloggen vilket är tråkigt eftersom det är så kul att gå tillbaka och läsa... Men en sak som peppar mig att skriva är om ni kommenterar! Det är otroligt roligt :)
Vi mår bra iallafall, vi har ju tidigare veckor haft otur. Både jag och Elvin har fått penicillin kurer för vi drog på oss en varsin öroninflammation och min kära Jocke åkte på hög feber och därefter hände en annan dryg sak. Men nu flyter allt igen! Nu taggar vi för vinterkräksjukorna som tydligen brutit ut. *Fobi*
Bilder från gångna dagarna:


På onsdagar, torsdagar och fredagar är jag ute på praktik och kör lastbil.


Höstpyssel. kirrade ihop tre fula ljuslyktor som jag lite fint lämnade åt pappa :)


Sist har vi såklart min älskade goa tjejtjusare till son som charmat alla tjejer på dagis enl dagisfröknarna :)


KOMMENTARER
noria

Ljuslyktorna var jättefina. Önskar att jag var så duktig <3

2013-11-21 14:55:06
Emmy

Han är verkligen en riktig charmör, vilken tjej, smälter inte för denna kille?? Krama han ifrån mig!!! Emmy

2013-11-21 22:37:43
URL: http://www.eemmy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback