En liten stökar

Jag fattar inte hur en sån liten kan stöka till så mycket?




KOMMENTARER
Camilla ♥ Gravid

Haha härligt barnkaos :D

2013-03-06 20:42:49
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Sophie - pluggar till fotograf

Hej!

Du har deltagit i en av mina tävlingar innan så jag ville bara säga att jag har en ny tävling på bloggen nu där du kan vinna ett presentkort! Delta gärna, snabbt och enkelt!

Kram

2013-03-08 14:02:26
URL: http://blogg.improveme.se/sophie/
anne

Ska du ha en sån där kort tröja med strumpbyxor så borde tröjan vara längre än den var idag. Du visade rumpan inne på lindex!

Svar: Om jag vill visa rumpenstumpen då? :) Blev du avundsjuk?
Väldigt gulligt av dig att du gick in på min döda blogg BARA för att berätta det ;)

Kram <3
Aggeh

2013-03-15 17:48:59
Terese

Hihi nu får du mycket att städa ;)

2013-03-22 18:24:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback