Är du dum?



Onödigaste och dummaste kommentaren som någonsin trätt in på denna blogg. All energi jag har lägger jag på det som håller mig på benen - min son. Han är allt för mig. Min familj går igenom en otroligt jobbig period just nu pga sjukdom och alla är så otroligt tacksamma för att älskade Elvin finns hos oss och sprider glädje. Den lilla energin jag och alla andra har går då så klart till honom. Utan honom hade jag aldrig orkat detta. Jag är så otroligt tacksam för att någon högre makt (?) gav mig honom. Han är så glad hela tiden, man kan inte låta bli och lägga energi på honom.

Några tips till dig nu då:
*Ta reda på fakta innan du yttrar dig så slipper du skämma ut dig själv.
*Skaffa dig en vettig hobby. att kommentera andras bloggar anonymt och vara allmänt bitter tjänar du inget på.
*Stå för vem du är. Jag tycker så synd om svaga människor som dig.


KOMMENTARER
katarina westblom

hur kan man skriva nå dylikt ett saltskott i röven skulle den ha som skrivit detta,kan de va den svenska avundsjukan fy faan före sånt folk,INGEN ska komma och skriva en massa skit om Agnes hon gör allt och mer därtill så knip och håll käften,,(Ursäkta mitt språk) men blir så förb,

2013-03-30 16:52:35
My Kallebäck

Håller tummarna för att du/ni snart mår bättre! styrkekram!

2013-03-30 23:11:47
URL: http://mykallebeck.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback