Vad händer?

Ser att ni fortfarande dyker in här dagligen. Kul! Är lite sugen på att blogga igen men finner ingen tid riktigt för att göra det regelbundet. 
Vad händer i våra liv då? Elvin utvecklas i raketfart, han går pratar, busar och är oftast en riktigt glad kille. De flesta som möter honom berömmer mig för att jag har en sån vacker och snäll son. Kan inte annat än och åka med. Sen har det kommit in en ny person i mitt och Elvins liv som gör oss mycket lyckliga :) 
 
Den 13 augusti börjar min lilla stora son på dagis och veckan därpå ska jag fortsätta skolan. 
Häääääärliga tider!


KOMMENTARER
anna

:thumbup:

2013-07-15 19:48:01
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback