Tatuering

Många tjatar om tatueringar, verkar vara grymt inne. Jag vet ialalfall att jag vill ha två, ganska diskreta men betydelsefulla tatueringar, en på foten (se bild) där jag ska skriva en fin text, ahr några att välja bland, men något i stil med: "Att våga är att förlora fotfästet en stund... Att inte våga är att förlora sig själv..." passande?
 
Sen vill jag ha något som symboliserar Elvin såklart, men det ska jag verkligen fundera ut något finurligt och vackert, jag vet inte om jag vill ha hans namn eller kanske något motiv, kanske hans handavtryck? Jag vet inte, känns som det är viktigast iallafall eftersom det MÅSTE bli perfekt.
 
Inspirationsbild.


KOMMENTARER
Sarah

Aj fan vad ont det måste göra!

Sofie Altuntas Lindholm

Hej. Jag vet inte om mina mail kommer fram så jag skickar ett litet meddelande här. Blev vinnare av nageldekorationer i lucka 24. Har mailet ett par ggr till dig men inte fått svar. Förstår om du kanske haft mycket att göra men undrar när vinsten kommer med snigelposten :)kram o god fortsättning

2013-01-15 00:53:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback