Tänder och spiral som gick snett.

Elvin har ännu inte fått en enda tand, men nu två kvällar i rad har han haft feber och inatt skrek kan i två timmar, mammahjärtat går sönder och man känenr sig värdelös och hjälplös, han skriker ALDRIG annars, världens gladaste son har jag ju. Idag har han varit lite smågnällig igen hla dagen och vägrat sova, nu äntligen somnade han i min famn. Kan det vara tänder tror ni?

Aja idag var jag till barnmorskan för andra gången för att försöka sätta in den där förbannade spiralen. Det är något sjukt med min livmoder, den far och slänger så det var ett helvete att få in den, jag som redan låg och svettades och skakade för jag hatade att ligga och bresa med benen speciellt när de skulle göra något tokläskigt. BM fick kalla in förstärkning och byta verktyg och ta till extragrejer, efter 45-50 min satt den iallafall. Var helt gråt och svimfärdig och nu vågar jag knappt röra mig. BLÄ. Ska jag göra detta igen i framtiden så ska jag inte vara vaken. Men nu sitter den där, och jag hoppas den kommer funka kanonbra.
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback