Skuuter

Dagen har spenderats ute i skogen, har faktiskt åkt och kört skoter med Elvins pappa! 
Elvin fick under tiden mysa med sin morfar och hans sambo (bonusmormor) Åsa.
Jag är inte så mycket för att åka skoter egentligen men idag var det riktigt skönt!
 
Nu sitter jag iallafall och har lite ensamtid vilket är väldigt VÄLDIGT ovanligt. Nog för att jag älskar Elvin mer än allt annat men alla människor behöver nog vila hjärnan ibland, fast för mig räcker det med 30-60 minuter så är jag fit for fight igen :) 
Man uppskattar verkligen dessa stunder mycket mer nu än innan, vilket jag ser som en väldigt positiv sak då jag bara satt och gjorde meningslösa saker förut känns det som. Jag vet inte när jag sist klagade på att jag inte hade något att göra faktiskt...
Elvin har räddat mitt liv så är det bara, min lilla ängel! 
 


KOMMENTARER
Linda Jansson

Stämmer det att du och Daniel har gjort slut? :-(

Svar: Stämmer det att ett får inte har någon ringmuskel?
Aggeh

2013-01-21 13:47:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback