Måttsydda balklänningar för alla!

Snart är det vår, och vår innebär studenten för en del, och många går på studentbal. Jag skulle tagit studenten i vår men det kommer att ske nästa år istället eftersom jag fick min son. 
Iallafall, häromdagen så kom jag i kontakt med sidan SOFIA MOORE, där kan man hitta måttsydda bal- och aftonklänningar online, det finns även supersnygga väskor för alla festliga tillfällen! 
Perfekt med måttsytt för mig som bara är 156 cm och lite kurvig :)
sofiamoore
Trots att jag har ett år kvar innan jag får gå på bal så kan jag inte låta bli att titta på klänningar! Det har jag ioförsig gjort sedan jag var mycket liten. Kanske något slags behov vi tjejiga tjejer har? 
Ialalfall sidan är absolut värt ett besök, oavsett om du bara vill drömma dig bort eller om du faktiskt har en bal, ett bröllop eller annan fin tillställning inbokad.
Prague Dress
Min favorit ur sortimentet, skulle mer än gärna vilja bärna denna!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback