Luktar Agnes illa?

Sitter med en superpigg bebbe. Jag kommer inte på sova på ett bra tag har jag insett nu. Hej fel dygnsrytm... Haha. Det lär väl räta till sig förr eller senare.

Iallafall fick tid att se över mina julklappar. Jag insåg att jag fått väldigt mycket "lukta gott" prylar.... Hur tolkar man det? Luktar jag illa? Vavavava?
Nej hoppas inte.
Men det är bra för jag älskar nämligen sånna grejer! Haha men jag måste lära mig att använda upp dem också. Jag sparar alltid på dem då jag inte vill att de ska ta slut!




KOMMENTARER
Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag spar också, och innan det är klart så hinner dom bli gamla. ;)

Jag och sambon fick en våg i julklapp, undrar hur man tolkar det?! ;)

2013-01-02 00:24:32
URL: http://caroliinea.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback