Jan. 17, 2013

Godag gott folk!
Hur mår ni? (det skulle vara kul om ni faktiskt svarade också)
Själv är jag förkyld. Lite tråkigt men hellre det än magsjuka :)

Igår ghorde jag naglar på Sandra, dum som jag är glömmer jag ALLTID knäppa kort. Typiskt. Men snart ska jag göra naglar på min bästa stamkund Mickis, då ska jag komma ihåg det :)

Iallafall idag har jag hunnit med att rasta mitt barn och min farmor. Vi drog en vända på stan och jag handlade två par bralls åt Elvin.
Min hjärna berättade även att det var lördag idag så jag går ju på det och köpte lite gotta också.




KOMMENTARER
Anna

Go´kväll!
Tack jag mår helt okey, typ.
Trist att vara snorig :-(
Krya på dej.

/ANNA

2013-01-17 16:40:46
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se
sarah - drömmen om att bli proffs fotograf

gott :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback