Blev av med dig

Minns ni min "stalker" på min blogg?
Det slutade efter mitt sista inlägg och efter att jag rensat bland mina vänner på facebook! Gjorde en totalrensning, ser nu i efterhand att jag kanske rensade lite väl mycket..... Men de som saknar mig får väl skicka vänförfrågan igen. (Inte de som jag inte känner)
Iallafall, det är nog den enda terroristen, i princip jag haft på min blogg. Annars har jag sällan haft några elaka kommentarer. Tror de flesta vet att det som skrivs på internet tar jag sällan åt mig av. SPECIELLT inte om de är anonyma.

Från en sak till en annan, undrar ni nu varför jag helt plötsligt bloggar igen? Kommer jag komma tillbaka? 
Ja det tror jag, man kan inte låta bli när man får fina förfrågningar från mysiga företag och goa läsare som saknar en!
 


KOMMENTARER
Emely Tuväng

Skönt du blev av med personen.. ja, kom tillbaka hurru! :D

2013-01-11 20:51:12
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Anonym

mig blir du inte av med så lätt!;) Du måste ju ha tagit åt dig som att du börja gnälla?? ;p

Svar: Tagit åt mig? Nej, Blev less på dig? JA! Elin ge dig.....
Aggeh

2013-01-12 15:54:58
Anna

:-)
Det finns märkliga människor.....
Hoppas du kommer tillbaka till oss i Bloggvärlden :love:

/ANNA

2013-01-12 19:07:29
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback