Skönhetsmissar

Har tittat och läst massor om smink och annat krifs krafs idag så tänkte skriva ett blogginlägg om det. Vi börjar med att dra opp en del skönhetsmissar:

Agnes DISSAR
  • Olika långa naglar.
    Det är ofta man ser små F13 med naglar där pekringernageln är avbiten, långfingernageln är ca 2 cm, ringfingernageln avslagen och lillfingernageln infekterad och 2 cm typ. Handen på hjärtat, är det snygg? NEJ? Mitt bästa tips här är att ha naglarna i samma längd för att undvika att se trashig ut.
    Visste ni förresten att tillexempel MÄN i vissa kulturer sparar ut sin lillfingernagel. I Thailand gör de det eftersom det funkar utmärkt som en kokainsked. I Mellanöstern gör de det för att skryta över att de inte behöver jobba med händerna för att tjäna pengar och i Mexico där andvänder de den för att peta ut diverse kroppsklet ur olika hål. 
    SÅ FÖR GUDS SKULL HA NAGLARNA LIKA LÅNGA!

  • Dessa ögonbrynsmissar.
    Det finns inte bara en sak att ta upp här... Jag totaldissar bortrakade, ditritade, minimala, gigantiska ögonbryn. Alltså, snälla ögonbryn är det bara några få som kan få till snygga. Gå till salong.

  • Fel foundation.
    Behöver jag ens förklara? Skit hellre i att ha foundation än att kleta på en i fel färg.


KOMMENTARER
malin

så du tycker inte att din så kallade nagelförläning är WT då? Det ser ju förjävligt ut & är ojämnt :thumbdown:

Svar: Varför tror du jag tar så lite för det? ;)Och ingen annan har klagat trots garantin jag lämnar.
Och ändå ville DU ha naglar "Malin"?
Om det ser förjävligt ut så är väl inte det ditt problem? Skit i att göra förlängning hos mig bara?
Aggeh

2013-02-11 13:00:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback