Problem

Har hunnit med massor idag faktiskt, bland annat en promenad med min kusin och hennes alldeles nykläckla lilla Felix, SÅ LITEN! Så himla fin. 
Elvin har utan tvekan en helt underbart vacker tremänning, snart kommer en till! Sen kommer ännu en till fast på Elvins pappas sida, babyboom! <3


Sen har jag röjt en del men finns mycket kvar, gör så gott jag kan trots ledvärk...

Men nu till problemet, jag ska på studentkryssning den 26:e, men vad i helvete ska jag ha på mig?! Kommer inte hinna köpa något?! Hjälp....
 
Aja försöker tagga lite nu.


KOMMENTARER
♥ Sojka ♥

Hej!
Du har tidigare varit med och tävlat om Weleda produkter i min blogg och vill bara tipsa om en ny fantastisk tävling i min blogg med just Weleda! :D
Hela 6 paket tävlas ut!
http://www.sojka.se/tavling-vinn-1-av-6-harliga-paket-fran-weleda/

2013-02-24 14:12:39
URL: http://www.sojka.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback