Ge mig en förmögenhet

Jag har alltid varit emot Bugaboo (barnvagnsmärke) För att jag tycker de ser så klena och ostadiga ut och dessutom kostar mer än en folkracebil.... Men nu mina vänner, jag har gått och kärat ner mig totalt i Bugaboo donkey, den som man KAN använda för två eller ett barn ( och nej jag ska inte ha en till på LÄÄÄNGE, om jag ens ska ha en till)
Den ser dessutom REJÄL ut och har mycket förvaring vilket jag gillar!
Man kunde designa sin egna donkey, och så här skulle Elvins *hostminhost* drömvagn se ut. 
Den skulle gå på från 11 000:- ny...Jag dör. Nästan det dubbla mot våran nya city cross med PP färg och vitt chassi...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback