Bra helg

I fredags sov Elvin hos Daniel så jag och Jocke stack iväg och käkade middag på Napoleon med två kompisar, mycket trevligt. Kass servitris bara. Fattade ingenting. Beställde bland annat en smirnoff och det jag fick var ett tomt glas. Frågar "Jag beställde en smirnoff ice, vart är den? " då röck hon bara på axlarna och sa "jag förstår inte va du säger". Sen frågade Patrik om något kött, om det var gott. Fick till svar "vet inte, tycker inte om".... Eh?...

Iallafall så hade vi trevligt, åkte hem till dom sen och spelade lite spel och umgicks.

Igår var jag och Jocke i Gävle men det är vidrigt med folk på stan nu innan jul. fattar inte varför alla måste göra allt i sista sekunden alltså....

Stackars hund


Utbränd jäkel


KOMMENTARER
erica björkander

sööööta :)

2013-12-23 17:40:18
URL: http://bjoorkander.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback