Uppfostra själv

Tjobba! 
 
 
Min älskade Jocke jobbar natt så sitter här med mina djupa funderingar jag alltid hade förut men som faktiskt försvunnit ett tag. Både bra och dåligt. Om inte annat skönt. Men ja ikväll har jag funderat mycketingen och känner att jag måste vädra. SikKen jeffla tur att jag har bloggen kvar då ;) 
Jag är ALDRIG nöjd med något jag gör. Ganska tråkigt. När jag väl gör ngt bra så tänker jag alltid att det hade kunnat vara bättre, bitterfittan Agnes. Nu satt jag och verkligen försökte klämma fram något jag inte kunnat göra bättre men nä fan, det finns inte det! 
Min mammaroll är dock något jag på senare tid lärt mig att vara riktigt stolt över, jag har tagit hant om min son i princip helt själv, ensamstående sedan start, jag har skött allt kring honom själv, jag har lagt otroligt många timmar på att leka och lära. Det har också gett resultat, här har jag en konstant glad och lycklig kille som ligger före i utveckling och älskar att lära. Han finner sig i de flesta situationer och det alltid med Sveriges största flin på läpparna. 
Men ja. Jag hade kunnat göraallt bättre. Men ändå, detta är det jag lyckats allra, allra bäst med i mitt liv. Jag är så stolt över oss. 
 
Bitterfittan blev plötsligtven skrytmaja.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback