Puckoläsare

Jag har tänkt på en sak (vilket några av mina läsare tror att jag inte kan :s)
Det är att några av er är puckade. Faktiskt. Men ni roar mig :)
Det har hänt ett flertal ggr att en person, eller flera (?) kommenterar konstiga kommentarer som att jag är helt bombad och aldrig tänker steget framåt? Exempelvis denna anonyma personen som gaggade om min ekonomi. Det lät precis som att jag inte tänk på det utan tagit mitt flyttlass å bara flyttat. Typ skitit i framtiden haha...

Sen var det någon som kommenterade min bil. Att jag var tvungen och köpa ny för att vagnen inte skulle få plats. Liksom VAAAAA Vagn?! Nä fan det har jag inte tänkt på ska man få in en sån också?
Herregud. Ni kan inte ha mycket problem i livet om ni försöker lösa andras redan lösta problem...

Gå och lägg dig :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback