Nyfikna själar



Jag vet inte om dessa kommentarer handlar om ren nyfikenhet eller om det är några i liknande situation som vill ha råd om ekonomin?
Hur som helst så finner jag ingen anledning att dela med mig om min ekonomi så här på bloggen.
Men iallafall som svar på andra kommentaren:
Min föräldrarpenning tar inte slut "om några månader".....
Jag kommer inte sitta hemma i flera år och leva på bidrag heller.
Jag kommer spara en hel del dagar tills Elvin blir äldre. Man kan ju ta ut dem tills de blir 7 år.
Jag får det gå ihop iallafall. Utan socbidrag!


Vill ni veta mer får ni maila. [email protected]


KOMMENTARER
Anonym

Men föräldrarna vill knappast betala hur länge som helst...

2013-04-25 16:04:26
mickis

Oj nej jag var bara lite nyfiken eftersom jag själv gärna skulle vilja få det att gå ihop.. inget negativt menat iallafall! Hoppas det går bra. Kram

2013-04-25 22:15:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback